Amelibre's Blog











{Octombrie 28, 2009}   Unde a dispărut… toamna de anul trecut?

banca-pustie-in-parcUnde a dispărut
Toamna de anul trecut?
Unde sunt pozele,
Unde sunt frunzele?
Unde sunt cuvintele,
Şi unde ai amanetat plimbările?
Cui i-ai lăsat visele?
Cui îi dăruieşti nopţile?
Unde a dispărut
„Biliardul din Krypton”, râzând?
Unde şi de ce-ai uitat
Serile-ntregi de plimbat,
Clipele când îngheţam,
Clipe când ne-mbrăţişam…?

Toamnă-i iar acum afară,
Toamnă-i iar acum şi-n mine.
Ceaţă e şi-n cer şi-n suflet,
Însă plouă numa-n mine…

Toamnă e…
Şi mi-am făcut din ea un crez,
Căci prin ea mă leg de tine.
Însă poate doar visez,
Căci…
Toamna care-a fost…
Nu vine.

Toamnă-i iar acum afară,
Toamnă-i iar acum şi-n mine.
Ceaţă e şi-n cer şi-n suflet,
Însă plouă numa-n mine…

Toamnă-i iar acum afară,
Toamnă-i acum şi-n mine.
Însă toamna ce-am trăit-o…
N-am speranţă că mai vine…!



Sursa imagine aici

Lasă un răspuns

et cetera
